site logo
  • Kash Bhattacharya
    Travel blogger & Marketeer,

Ο Kash Bhattacharya είναι ο Blogger of the Year του National Geographic Traveller. Είναι ιδρυτής και εκδότης του BudgetTraveller. Ο Kash έχει φέρει την επανάσταση στα ταξίδια για ανθρώπους με στυλ, που ενδιαφέρονται για το design αλλά και για το τι θα ξοδέψουν, με τον επιτυχημένο διεθνώς οδηγό του για τους Ξενώνες Πολυτελείας (Luxury Hostels), ο οποίος έχει παρουσιαστεί από τα the Guardian και New York Times.
Στο επίκεντρο των οδηγών του Kash πάντοτε ήταν και είναι να δείχνει στους αναγνώστες πώς να ταξιδεύουν με στυλ και βάσει προϋπολογισμού. Έτσι, είτε πρόκειται για να ανακαλύψουν έναν ξενώνα πολυτελείας στη Μαδρίτη, ένα οικονομικό boutique hotel στο Άμστερνταμ, να βρουν τα καλύτερα cicchetti στη Βενετία ή ποιες μοναδικές εμπειρίες πολιτισμού μπορούν να ανακαλύψουν στο Βερολίνο με «σφιχτό» προϋπολογισμό – θα τα βρουν όλα σε ένα blog.
Ο Kash έχει δημοσιεύσει στους New York Times, τον Guardian, το Vanity Fair και το National Geographic. Ήταν το πρόσωπο της διαφημιστικής εκστρατείας της Άνοιξης 2015 για τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού της Ιαπωνίας, ένα έργο που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Lonely Planet. Ο Kash ασχολείται επίσης με το τουριστικό digital marketing, ενώ έχει αναπτύξει πολλές βραβευμένες καμπάνιες storytelling: Blogville για την επαρχία Emilia Romagna, Blogmanay για το Visit Scotland/Unique Events, και πρόσφατα εγκαινίασε ένα έργο storytelling σχετικά με την Τέχνη του Δρόμου (Street Art) στη Γερμανία σε συνεργασία με το Εθνικό Γραφείο Τουρισμού της Γερμανίας. Ο Kash έχει συνεργαστεί με την Toposophy σε διάφορα έργα μεταξύ των οποίων στην καμπάνια “Who do you think you are?”, που του ανατέθηκε από τον Δήμο Αθηναίων.
Εταιρική ιστοσελίδα: http://www.budgettraveller.org

Share: